TEEMA 2 - TIETOJOHTAMINEN JA DIGITALISAATIO
Olin aluksi turhankin itsevarma ja ajattelin, että minä tiedän digitalisaatiosta paljonkin. Olenhan sentään diginatiivi ja syntynyt aikaan, kun tietokoneita ja muita laitteita alettiin käyttämään enemmän vapaa-ajalla myös. Luettuani powerpointia jouduin tilanteeseen missä oli taas paljon uutta tekstiä ja hyvin paljon uutta.
Aluksi ajattelin, että se on enemmänkin historiaa mistä kaikki alkoja. Digitalisaatio terminä olikin paljon monimutkaisempi. Elämme aikakautta, jossa digitalisaatio on hyvin vahva ja melkeinpä jokainen yritys on verkossa edes jossain muodossa. Olen sitä mieltä, että digitalisaatio aiheuttaa monien kivijalkaliikkeiden kuihtumisen, koska ihmiset tilaavat miellään verkosta tuotteita ja saattavat hyvinkin käyttää monta tuntia vertailemalla tuotteita sekä ostamalla sen halvemmalla ulkomailta.
Tentti osaltani ei mennyt niin hyvin kun olisin toivonut ja tentti varmasti oli osa syy, joka herätteli minut maanpinnalle, että tietämykseni digitalisaatiosta ei ole niin vahva kuin luulin.
Kommentit
Lähetä kommentti